Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 11:52:58 +0300

Tere!

Paide Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/05986 
aadressile Järva maakond, Paide linn, Mäo küla, Tammiku, Järva maakond, 
Paide linn, Mäo küla, Tammiku, Järva maakond, Paide linn, Mäo küla, Tammiku, 
Järva maakond, Paide linn, Mäo küla, Tammiku, Järva maakond, Paide linn, Mäo 
küla, Tammiku, Järva maakond, Paide linn, Mäo küla, Tammiku, Järva maakond, 
Paide linn, Mäo küla, Tammiku, Järva maakond, Paide linn, Mäo küla, Tammiku, 
Järva maakond, Paide linn, Mäo küla, Tammiku (Tanklakauplus-restoran, 
Hinnapost, Hinnapost, Vedelgaasimahuti, Maa-alused kütusemahutid, 
Lipumastid, Elektriautode laadijad, CNG konteiner, Reoveepuhasti) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajab pädeva asutuse kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26950162>  (menetlus nr: 
294172), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Paide Linnavalitsus) või menetleja (MAREK KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister